Pagina's

Sunday, November 3, 2013

Bangkok madness



De dag dat ik de tijgers en de floating market bezocht bleek het halloween te zijn. Om eerlijk te zijn dacht ik dat halloween vorige week was ivm alle feesjes met uitgaan toen. Leuke verassing dus want in het hostel was een klein halloween feestje gaande! Je kon geschminkt worden en gekke dingen eten. Zoals kakkerlakken, maden, sprinkhaan en Schorpioen. Omdat ik heel hard heb lopen roepen dat ik gekke dingen wilde eten besloot ik het maar te doen. Heb een maad gegeten en sprinkhaan, maad was smaakloos met een gekke structuur en sprinkhaan een beetje zoutig en knapperig best lekker. 


Me ook laten schminken soort van gekke krassen op m'n gezicht alsof ik een beatdown had gehad. Ondertussen gezellig met allemaal mensen zitten kletsen en met de hele groep wat gaan eten. Bij het etentje was er een jongen die allemaal leuke magic dingen deed, we besloten hem magic Mike (van die film) te noemen, hij was alleen niet zo sexy als Channing. Na het gezellige etentje zijn we uitgegaan op khao San Road, waar superveel mensen verkleed waren. Halloween was great! 


De volgende dag had iedereen een beetje een hangover dus besloten we met een klein groepje een hop on hop off boot te pakken die je naar alle toeristische attracties brengt. We stapte random bij de eindhalte uit, waar niks bleek te zijn. Wel lekker ergens tussen allemaal locals gegeten. En ook het eten van de kraampjes getest, iets super lekker zoets gevonden met een soort van fluff (dat marshmallow gedoe) erin. Een hele zak gekocht yummie! 
Uiteindelijk wilde we nog langs het koninklijk paleis... Maar waren we te laat, het was al gesloten. Dus hebben we wat rondgeslenterd en nog ergens een biertje gedronken. Later in de avond zijn we met de rest van de hostel mensen naar de skybar geweest, hangover 2 is daar opgenomen. Mooi uitzicht, overpriced drankjes. 



Daarna pad Thai gegeten ook weer van een staatkraampje. 
En een super gezellige avond uitgaan gehad weer. En m'n eerste bucket vodka red Bull gedronken, goeie dingen dat. De volgende dag had ik om eerlijk te zijn een hangover en wilde ik helemaal niks doen. Wat goed uitkwam want om 5 uur werd ik opgepikt van het hostel om naar Chiang Mai (noorden V Thailand) te gaan. De busreis duurde 12 uur en ik ben in de ochtend aangekomen. Heb eigenlijk gewoon heerlijk geslapen dus t was prima. Moet nu nog even wachten tot ik m'n kamer in kan en ga dan maar is de boel verkennen! En op zoek naar nieuwe "vrienden. Oh wel super toevallig kwam net de Braziliaanse jongen tegen die ik m'n eerste dag in Bangkok had leren kennen. Ben in ieder geval van plan een soort van trekking tocht in de bergen te doen, op olifanten rijden, raften en de nachtelijke bazar markt iets bezoeken. Oh oh oh en m'n hostel heeft een zwembad, met zout water. Wat great is want zout water is goed voor m'n eczeem! Dus daar ga ik zo even een duik in nemen, wat is het leven toch zwaar....


No comments:

Post a Comment